Publisert av: pertm | 29.09.10

Bloggen flyttes

Siden jeg har funnet ut at jeg skal ha en blogg som er mer data relatert og at denne adressen passer bedre til det så har jeg flyttet alt innhold herifra til en ny adresse:  pertm.wordpress.com

Forhåpentligvis vil jeg begynne å skrive mer enn jeg har i den siste tiden

Her har jeg tenkt å ha en ny blogg som vil omhandle programmering. Det er mulig det blir litt annet som Excel men det blir mest programmering. Men det vil bli datarelatert om det blir slik jeg har tenkt. Om den nye bloggen blir på norsk eller engelsk vet jeg ikke enda.


Legg igjen en kommentar

Kategorier

