Publisert av: pertm | 20.04.10

Hva framover?

Den siste måneden har det vært stille her. Det er det gode forklaringer på men dessverre har det nok lite med bloggen min å gjøre.

Min blogg er blitt spredt over ganske mange ting bøker, data og sykkel er vel de kategoriene som det er blitt mest

Ser jeg på den siste uke får jeg dette:

Top Posts (the past week)

Ny ukenr oppsett 19 views

Grunnleggende Excel formler 6 views

Sykkel orientering 2 views

Betinget formatering 2 views

Sykkel vedlikehold og bremseklosser 1 views

Hente ut data fra en liste i Excel 1 views

Noen sykkel linker 1 views

Fikse disk bremser 1 views

Litt overraskenede blir det

Excel 28

Sykkel   5

Alt data 29

Fra staten

Hvis en ser fra for alle sider siden starten det nærmer seg nå et år så blir det slikt for de med 10 eller flere treff

  • Home page 430 – forside
  • Grunnleggende Excel formler 258
  • Hente ut data fra en liste i Excel 68
  • Ny ukenr oppsett 40
  • Sykkel orientering 34
  • Bøker 22 – side
  • Hvor mye syklist er en? 21
  • Om 19 – side
  • 5000 Unnagjort 19
  • Erfaringer med HTC Hero 15
  • Hente data fra ikke regulær liste i Excel 15
  • Vanntett mobil 14
  • Kontakt 13 – side
  • Betinget formatering 11
  • Nye hjul 11
  • Mislykket tur 10
  • Bokliste av leste bøker 10
Det som er side er statisk og ikke så interessant, vel etter å ha sett på det å lagt det i kategorier fant jeg denne tabellen:
Data 471
Excel 406
Sykkel 167
Mobil 37
Bøker 57
Div 15
Spill 19
Online 13

Vel det er overraskende mye treff på excel som også er hvorfor data kommer så høyt. For resten er det bare kjedelig at det er så få treff på sidene

Videre

Vel hva har jeg lyst til å skrive om?

  • Data – Helt klart det kommer til å bli skrevet noe om data, nå tenker jeg på data har også en tendens til å bli blandet sammen med alt annet. Jeg har et par ideer til prosjekter det kan være jeg gjør det, men da må nok det bli med en ny blogg eller side på engelsk.
  • Excel – Jeg har tenkt på det, gikk til og med så langt å opprette en ny wordpress blogg til dette formålet, men har ikke gjort noe mer med den.
  • Sykkel – Det er også noe som klart det er letter å få mer av utover nå siden det blir bedre vær med mindre vulkanene på Island gjør slik at det ikke blir sommer.
  • Bøker – Helt klart, navnet til denne bloggen er delvis etter en trilogi jeg da ikke hadde lest, ja siste del av den er ikke gitt ut enda. Vel bøker er slikt at det med riktige bøker selvsagt kan kobles med mye annet.
  • Mobil – Kanskje noe men det blir bare noe tilfeldig post i ny og ne.
  • Spill – Jeg liker både dataspill og brettspill så jeg vil ikke ha noe problemer med poster her, men om det blir så mye vet jeg ikke.
  • Annet – vel det vil sikkert komme noe annet også

Hva kommer jeg til å bestemme meg for, vel det vet jeg ikke, men jeg tror det kan være lurt å konsentrere bloggen noe mer.


Legg igjen en kommentar

Kategorier

