Publisert av: pertm | 07.10.09

Endelig Kindle i Norge

Jeg har lenge vært ute etter å minske mengden bøker i bokhyllene, eller i det minste bremse økningen av volumet de opptar bokhyllene, for mengde av bokhyller er begrenset selv om antall bøker jeg gjerne skulle hatt ikke vriker til å være det. De som kjenner meg har sett bøkene jeg har og det er flere hundre. Jeg har vært tenkt på en ebok leser en stund og de jeg hittil har sett som mest interesange er de på digitalbok.no noe dyrt.

iRex iLiad starter på 5 000 så det blir ikke billig mens den billigste ebok leseren er halvparten av det. Et alternativ har vært å kjøpe Kindle standard versjonen, men da er det problem at man ikke kan bruke tråløs overføring. Nå er ikke lenger dette et problem siden amazon nå har en versjon som virker i Norge. Jeg skal ikke si at jeg kjøper den men det er nok stor mulighet for det. Det eneste negative slik jeg ser det er at jeg ikke liker lukkete systemer slik som Kindle har. De sier ha med hele bilioteket

At det ikke finnes bøker på Norsk er egentlig ikke for meg noe problem, selv om det nok vil forandre seg. Jeg må nok se mer på bøker og priser før jeg bestemmer meg for om den blir kjøpt eller ikke.


Legg igjen en kommentar

Kategorier

