Publisert av: pertm | 19.09.09

Digital TV

Da har jeg endelig fått meg en ny dekoder til TVen min etter at den forrige ikke lenger fungerte. Utrolig deilig å få de kanalene jeg ikke har hatt tilgang til, vel pluss de HD kanalene jeg har fått tilgang til. Mitt første inntrykk av HD sendinger er vel ikke så veldig bra. Jeg har ikke sett stor forkjell på HD og ikke HD sendinger. Nå kan det være et par grunner til dette. TVen min er ikke så veldig stor (bare 37″) i forhold til hva en kan få idag slik at det er vanskeligere å se noen forskjell. En annen grunn kan være at sendingene ikke er i HD selv om de går på en HD kanal.

Uansett er det herlig å ha dekoder og kunne se flere kanaler enn de vanlige, og HD er jo bare bonus.


Legg igjen en kommentar

Kategorier

