Publisert av: pertm | 26.08.09

HTC Hero kommet

Da har jeg fått min nye mobil, vel jeg pakket den ut og satt den til lading. Det var fint å se noen som ikke bruker ledninger til å lade ingen andre har og koster skjorta. Den lades via en USB kabel. Vel etter å gjort det lot jeg stå og stakk ut på sykkeltur.

Et par timer senere er jeg tilbake og ser at den er ladet opp. Så jeg flytter over sim kortet og starter telefonen, og ser at ingen er med. Etter litt fram og tilbake ser jeg at jeg må få over kontakter. Etter litt til finner jeg at de fleste ikke er på sim kortet men på den gamle telefonen. Etter å ha lett litt finner jeg ut hvordan jeg får kopiert det over og kopiert fra sim kortet til den nye telefonen. Jeg ser at dette er en herlig telefon, litt uvant med touch screen som jeg ikke har hatt før og kult at skjermtastaturet og mange andre ting snur seg om man vrir telefonen 90 grader.

Denne mobilen liker jeg virkelig, det er langt fra alt jeg har fått fikset, men nå er i det minste det mest viktige i orden. Selv om det er mye mer som må ordnes før det er helt optimalt.

Det som må ordnes er MMS og email, kanskje også twitter. Mer får jeg se på etterhvert. Tror ikke jeg vil koble meg til Facebook fra denne. Får være grenser på hvor mye en er koblet til alle andre. Tastaturet på skjermen er uvant, men noe som sikkert. Jeg har heller ikke lyst til å begynne å betale for mye for bruk av mobilen, selv om det kan øke nå.


Responses

  1. du får laste opp et bilde av den da..

  2. […] nå har jeg hatt den en stund og fått til det mest grunnlegene jeg ikke fikk til i min forrige post om denne mobilen. Epost og mms fungerer nå. Det var noe i APN som var stilt inn på enadresse.se […]


Legg igjen en kommentar

Kategorier

